שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

גינת תבלינים - בחצר, במרפסת או באדנית

תבלינים הם הטעם לכל מה שאנחנו אוכלים ובלעדיהם ברור שאפילו לא ננסה לבשל. עכשיו דמיינו לכם שכל התבלינים נמצאים במרחק פסיעה מכם, טריים, רעננים ונקיים

מכינים רוטב לפסטה? קוטפים בקלות בזיליקום מהגינה שלכם. קוצצים סלט טרי ורענן? הוסיפו לו פטרוזיליה שגידלתם בעצמכם וכן הלאה... כל תבשיל שתכינו יקבל באהבה את צמחי התבלין שגידלתם - בלי חומרים משמרים, בלי ריסוסים ובלי מזיקים. הכי טרי שיש! ואם נדמה לכם שלגדל גינת תבלינים משלכם זה עסק מסובך, אז תחשבו שוב. אין בזה שום דבר מסובך ובאמת שכל אחד יכול. כל מה שצריך הוא לדאוג לאדניות ולערוגות המתאימות לכך ומשם הדרך אל התיבול המושלם סלולה. אנחנו בביוגארדן מאוד מאוד אוהבים תבלינים. אנחנו כל-כך אוהבים אותם עד שהחלטנו שנעזור לכל אחד ואחד לגדל אותם בעצמו ולהימנע מקנייה של תבלינים בסופר. תיכננו ועיצבנו מגוון אדניות שמתאימות לגידול של גינת תבלינים משגעת ורעננה בכל מקום!
גינת תבלינים במרפסת
את סולם אדניות שלנו כבר הכרתם? מדובר בפתרון שנועד במיוחד לאלו שמתגוררים במרפסות ואין ברשותם שטח אדמה לגידול צמחי תבלין. סולם האדניות שלנו מאפשר לגדל צמחי תבלין בשטח של כמעט 2 מטרים אבל בחיסכון מקסימלי של מקום. הוא מתאים למרפסות בניינים, למרפסות שירות ואפילו לפנים הבית. הוא תורם להאצת תהליך הצמיחה של התבלינים ויעניק לכם תבלינים טריים ורעננים שישדרגו את התבשילים שלכם.
גינת תבלינים בחצר
אלו מכם שזכו בחצר עם אפשרות לגדל תבלינים על האדמה יכולים לתכנן בקלות גינת תבלינים משגעת. תוכלו לשתול בה צמחי תבלין לתה, לסלטים ולתבשילים. נשמח לסייע לכם במלאכת תכנון הגינה כמובן פינת התבלינים, להציע לכם מה לשתול והיכן להניח את הערוגות. עם גינת תבלינים בחצר אין שום סיבה שתקנו יותר תבלינים בסופר או בשוק. עכשיו זה הזמן שלכם לגדל בעצמכם את התבלינים שלכם ולדעת בדיוק מה נכנס לאוכל שלכם.
גינת תבלינים ביתית
תבלינים הם בין הצמחים היותר קלים לגידול, מה שאומר שכל אחד יכול לעשות זאת בביתו. אל תוותרו על התענוג של שימוש בתבלינים טריים ורעננים לתבשילים שלכם. אז גם אין לכם חצר או גינה וגם אם מעולם לא התנסיתם בכך בעבר, עכשיו זה הזמן המושלם! בחרו את האדנית האהובה עליכם ושתלו בה עוד היום את צמחי התבלין המועדפים עליכם. אל תשכחו להזמין אותנו לאכול, יש לנו תחושה שהולך לצאת טעים במיוחד...