שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

גינות מעוצבות - טיפים לתכנון

חולמים על גינה ירוקה ומטופחת? כזו שתהיה החלק האהוב ביותר בבית? הגעתם למקום הנכון!

ריכזנו מספר טיפים לעיצוב גינה ביתית שיעזרו לכם לתכנן פינת חמד של ממש. וכמובן שגם צוות ביוגארדן עומד לרשותכם לתכנון והקמת גינת החלומות שלכם. מוכנים? יאללה מתחילים!
אל תוותרו על פינת ישיבה בגינה
אחד הדברים החשובים בשלב תכנון גינה ביתית הוא ליצור לעצמכם מקום ישיבה שתוכלו לשתות בכיף את כוס הקפה שלכם ולארח חברים ובני משפחה. כשאתם מתכננים את הגינה השאירו חלקים נרחבים לישיבה ודאגו להציב ריהוט גן איכותי שיוסיף יופי ונוחות לכל הסיפור. מערכת ישיבה מעץ מלא היא רעיון מצוין שמשתלב באופן הרמוני במראה הגינה וגם מתאים לתנאי חוץ.
תדאגו לצל
גינות ביתיות חשופות לשמש שבימי הקיץ החמים עלולה "להפריע" לכם לשבת בגינה. אז מה עושים? מתכננים פרגולה או סככת צל שתיצור חלל מוצל ונעים גם בימים החמים ביותר. פרגולה עם גג רעפים או לחילופין גג סנטף או במבוק היא פתרון מצוין ליצירת צל וחלל שאפשר לשבת בו כמעט בכל מזג אויר.
פרגולת עץ ביוגרדן
תכנון נכון של צל יעשה את ההבדל בין שינה יפה לגינה יפה ושימושית
הקפידו לתכנן גינה בטיחותית
דבר נוסף שחשוב לשים לב אליו הוא הבטיחות. זה נכון גם אם יש לכם ילדים קטנים וגם אם לא וכדי ליצור חלל שאפשר לשהות בו ללא חשש, עליכם להקפיד על בטיחות. התקינו פרגולה או דק באופן בטוח ומקצועי, דאגו שלא יהיו קצוות חדים, בורות, או מקומות שעלולים ליצור סכנה.
תכננו נכון את הצמחיה
חשוב לזכור שגינה אמורה לשרת אותנו גם לישיבה מפנקת אך גם למטרות של נוף טבעי נעים. תכנון צמחיה נכון יסייע לכם ליצור פינה אסתטית וצבעונית. בחרו צמחים המתאימים לאדמה שברשותכם ולשטח הנתון ודאגו לשתול אותם בצורה מקצועית שתבטיח להם אריכות ימים.
השאירו גם לילדים את הפינה שלהם
כוס הקפה שלכם היא חשובה ואין לזלזל בה אך תכנון גינה צריך לקחת בחשבון גם את צרכי הילדים. בית עץ לילדים, נדנדת גינה, מתקני חצר וחלל שאפשר לשחק בו הם חלק מהאפשרויות ליצירת גינה ביתית שמתאימה לכל דיירי הבית.
בית עץ לילד
פינת משחק לילדים עם בית עץ
דאגו גם למקומות אחסון
תכנון גינה מוכרח לקחת בחשבון גם פינות וחללי אחסון לכלי עבודה, כלי גינון, ציוד הקמפינג שלכם, כסאות וכל מה שאין לו מקום בתוך הבית. מחסן גינה וכן ספסלי אחסון עם מגירות יעזרו לכם ליצור סדר בכל הבלאגן מבלי לפגוע בדקורציה של הגינה.
תכננו במגבלות של מסגרת תקציב
אחד הדברים החשובים בתכנון גינה הוא להתייחס לצרכים שלכם. אם אתם לא מאלו שיכולים (או פנויים) לטפח את הגינה שלכם בכל רגע נתון, מומלץ לתכנן גינה שלא דורשת תחזוקה רבה מידי. התקנת דשא סינטטי ושתילה של צמחים שלא דורשים השקיה רבה מידי יעשו את העבודה ויאפשרו לכם ליהנות מפינה ירוקה מבלי להשתעבד אליה.