שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

גינה מעוצבת בבית פרטי

נכון שאתם יכולים לשתול כמה צמחים, אולי אפילו עץ פרי אחד, להניח אדנית או שתיים, ולקרוא לזה גינה. אבל אנחנו מציעים לכם להתייחס לגינה שלכם בכבוד כמו אל עוד חדר בבית, על כל המשתמע מכך.

כמו שלא הייתם חושבים להניח ארון בודד במטבח שלכם ולהסתפק בזה, כך גם אין שום סיבה שתסתפקו בפחות ממושלם בגינה שלכם. גינה מעוצבת היא הדרך שלכם להשלים את המראה המושקע שלכם וליצור חלל נעים ומזמין לבילוי ולאירוח. הנה הדרך לגינה המעוצבת והמושלמת:
תכנון מוקדם זה כל הסיפור
עיצוב גינה, כמו עיצוב של שאר אזורי הבית, דורש תכנון מוקדם. לא מומלץ לפעול במהירות או ללא מחשבה ויש צורך מהותי בתכנון מדויק שנשען על ידע מקצועי. הקמת גינה בבית פרטי היא משימה שדורשת ידע מקצועי ודיוק בפרטים הקטנים ביותר ומומלץ להיעזר באדריכל נוף או מעצב גינות בשביל להגיע לתוצאה הטובה ביותר. צריך לבחון את תנאי השטח ולפיהם לבחור את הצמחים שישתלו, איפה נמקם דק או פרגולה, ריהוט גן, או כל דבר אחר שיהיה בגינה. צריך ליצור תכנית מוקדמת (בדיוק כמו תכנית אדריכלית) ורק אחריה לצאת לעבודות הקמה. השיטה הזו מבטיחה גינה מעוצבת שמותאמת למקום ולבעלי הבית.
התאמת הגינה לצרכים שלכם ולא להפך
העיצוב והמראה האסתטי של הגינה הם חשובים והכרחיים, אבל יותר חשוב מהם זה שהגינה תתאים לכם ולצרכים שלכם. כדי לדאוג שהיא אכן תהיה כזו צריך לענות על כמה שאלות מקדימות: האם אתם מרבים לבלות בגינה? האם אתם מארחים הרבה? מה אתם מצפים מהגינה שלכם? וכמובן מהו התקציב שיש לכם לעיצוב הגינה. אחרי שתענו על השאלות האלו ותבנו את כל הציפיות והחלומות שיש לכם מהגינה שלכם, ניתן יהיה לעצב גינה שמותאמת אליכם. זכרו שאין עיצוב גינה סטנדרטי שיתאים לכולם וחשוב להתאים לכל אחד את הגינה המדויקת בעבורו.
הסוד לגינה המושלמת: ירוק בעיניים ואהבה לתחום
אנחנו בביוגארדן עוסקים בעיצוב והקמת גינות כבר מעל 15 שנים ומתמחים בתכנון גינות בבתים פרטיים או מקומות ציבוריים. אנחנו מגשימים חלומות ירוקים ומאוד מאוד אוהבים את מה שאנחנו עושים. אנחנו מאמינים שגינה מעוצבת בבית פרטי הופכת בהכרח את החיים לנעימים ויפים יותר ושממש לא כדאי לכם לוותר על התענוג. נשמח ללוות אתכם בדרך להגשמת החלום ולדאוג שגם בבית שלכם יהיה אי ירוק של שקט וכיף, שלווה ופינוק מושלמים.