שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

בתי עץ לילדים

בתים לילדים עשויים עץ מלא, עמידים ובטיחותיים

בתי עץ לילדים הם המקום המושלם לצבירת חוויות ילדות בלתי נשכחות. בתי העץ שלנו עוצבו ותוכננו מתוך מחשבה רבה על הדור הצעיר ומתוך רצון לייצר עבור הילדים מקום קסום למשחק בשעות הפנאי.

בתים מעץ לילדים הפכו לאלטרנטיבה איכותית וראויה בימים בהם המסכים מאיימים להשתלט על כל חלקה פנויה בחיינו ובחיי הילדים שלנו. הבתים שלנו מיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר, נצבעים בכישרון ובאהבה ומתאימים לילדים בכל הגילאים. ניתן לבחור מבין מגוון הבתים או לתכנן בית עץ לילדים בהתאמה אישית שיתאים בדיוק לצרכים שלכם. הצטרפו לכל הילדים שכבר נהנים מבתי העץ שלנו ומעבירים בהם שעות קסומות ונעימות.

בית עץ לילדים לגינה

אנחנו בביוגארדן עוסקים בהגשמת חלומות גינה כאשר חלק בלתי נפרד מהם הוא בנייה ותכנון של בתי עץ לילדים. הבתים שלנו מוסיפים המון יופי למראה החצר והגינה ואנו משקיעים מחשבה רבה במיוחד בעיצוב ובצביעה שלהם. הבתים נצבעים בצבעים איכותיים במיוחד ששומרים על עמידותם ואינם דורשים חידוש או צביעה בתדירות גבוהה. מצאנו את המתכון לילדות מאושרת ומלאת חוויות!

בתי משחק מעץ לילדים

אצלנו בביוגארדן רואים בעיצוב חלק בלתי נפרד מהתהליך של בניית בית עץ לילדים. העיצוב הוא ראשיתו של התהליך והוא שיקבע את מראה הבית. בתי העץ שלנו מעוצבים תוך מחשבה רבה על צרכי הילדים וכמובן ההורים שלהם. אנחנו מאמינים שבית עץ לילדים צריך להיות חלק בלתי נפרד מהגינה או החצר ועליו להוסיף יופי לכל מקום שאליו הוא מגיע. בדיוק בגלל זה עיצוב הבתים הוא כל-כך חשוב לנו ואנחנו לא מוכנים להתפשר עליו, עד שיהיה בית מושלם!

בתי עץ לילדים בהתאמה אישית

מעבר לבתי העץ שתראו כאן, ניתן לבחור בעיצוב בית עץ לילדים בהתאמה אישית על-ידי ששי האלוף שלנו ובהתאם לצרכים שלכם. אנו מקפידים להקשיב לכם וביחד לתכנן בית עץ לילדים שהוא המדויק ביותר עבורכם. נשמח להגשים לכם את החלום ולדאוג שגם לילדים שלכם יהיה בית שהוא רק שלהם ובו יוכלו להעביר שעות יפות ולצבור חוויות בלתי נשכחות.