שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

בית קטן מעץ - חוויה גדולה לילדים

בואו נעשה תרגיל קצר: עצמו את העיניים, תחזרו לילדות שלכם, ותנסו להיזכר במה הכי אהבתם לשחק. הצלחתם?

נכון שפעם אלו היו משחקים פשוטים? נכון שלא הייתם צריכים הרבה בשביל ליהנות? ונכון שהחוויות שלכם כללו הרבה מאוד שעות בילוי מחוץ לבית? אין מה להגיד, הילדות שלנו הייתה ילדות קסומה, מופלאה ובעיקר נטולת מסכים. זה לא שהילדים של היום סובלים חלילה, כמו שלא יוצא להם להנות מהדברים הפשוטים. ובדיוק כאן אנחנו (ואתם) נכנסים לתמונה. בית העץ של ביוגארדן הוא זה שיחזיר את הקסם לילדות של הילדים שלכם. מדובר בבית עץ איכותי ומעוצב שמזמן המון שעות של משחק וכיף הרחק מהמסכים. זה בית שמזמן חוויות ילדות שהופכות לזכרונות מתוקים. הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת עליו.
בית עץ מגלשה
בית עץ עם מגלשה - המתקן האולטימטיבי לילדים בגינה (אם יש לכם מקום)
בית מעץ שיתאים גם לילדים שלכם וגם לנכדים שלכם
בתי העץ שלנו מיוצרים כולם מעץ מלא איכותי וברמה הגבוהה ביותר. אנחנו צובעים אותם בצבעים מיוחדים (צבעי סאן דק מבית פלוד) שמספקים להם הגנה מקסימלית מפני השמש והגשם. השימוש בחומרים הטובים ביותר מבטיח את עמידות הבתים לאורך שנים רבות במיוחד וגם מבטיח שלא תצטרכו לדאוג לתחזוקה שלכם. הבתים שלנו ישמשו גם את הילדים שלכם וגם את הנכדים שלכן שיגיעו ביום מן הימים.
בית עץ לילדים
חוויה חלומית לכל ילד - ניתן להזמין בגדלים שונים
בתי משחק מעץ מנצחים את המסכים!
בתקופה שלנו, בה התחרות על תשומת הלב של הילדים היא כל-כך קשה, אתם חייבים להשתמש באמצעים מסקרנים ומיוחדים כדי לנצח. בתי העץ של ביוגארדן הוכיחו את עצמם פעם אחר פעם כמנצחים. הם מצליחים לעניין ולסקרן את הילדים ולגרום להם לשחק שעות רבות בחוץ בלי צורך במסכים. הם מתאימים לילדים קטנים אבל גם לילדים גדולים והם יוצרים חוויות ילדות בלתי נשכחות. הם מתאימים לשמקח בכל עונות השנה והם מספקים שעות של כיף לילדים, לחברים שלהם ולאורחים אחרים.
בית עץ אינדיאני
בית עץ -דגם טיפי
בתי עץ מעוצבים בהתאמה אישית
היתרון הגדול של בתי העץ שלנו הוא שתוכלו להזמין אותם בכל גודל שתרצו. בניגוד לערכות בתי עץ מוכנות מראש, כאן אנחנו מייצרים את הבתים במיוחד בשבילכם. זה אומר שאם אתם צריכים גודל מסוים או צורה מסוימת, זה אפשרי. רוצים בית עץ עם קיר טיפוס, בית מעץ עם מגלשה לילדים, או אולי בכלל אוהל טיפי מעץ? נשמח להגשים לכם את כל החלומות ולייצר עבורכם בית עץ איכותי שמתאים בדיוק אליכם.