שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

בחירה נכונה של ריהוט גן

הגינה או המרפסת שלכם היא חלק בלתי נפרד מהבית וגם בה כדאי להשקיע את אותו מרץ ומשאבים שאתם משקיעים בפנים הבית

כמו שלא הייתם חושבים להתפשר ולקנות ריהוט באיכות גרועה עבור הסלון שלכם, כך אין שום סיבה שתעשו זאת עבור הגינה שלכם. שוק רהיטי הגן מלא במוצרים באיכות רעועה, כאלו שלא מחזיקים מעמד זמן רב מידי ונתונים לחסדיו של מזג האויר. אנחנו בביוגארדן מאמינים שהריהוט צריך לשרת אותנו ולא אנחנו אותו. בדיוק מסיבה זו אנו מייצרים ריהוט גן איכותי שישמש אתכם לשנים רבות ולא ידרוש מכם תחזוקה. אז מהו ריהוט גן איכותי? איך בוחרים ריהוט שישמש אותנו לזמן רב? ומאילו רהיטים כדאי להתרחק? הנה כל התשובות.
רהיטי גן מעץ מלא
ריהוט גן שמיוצר מעץ מלא הוא ריהוט גן איכותי שיש לו סיכוי רב יותר לשרוד בתנאי חוץ. העץ המלא נחשב לחומר איכותי שמתאים באופן מושלם לרהיטי גן. ספסלי גינה או שולחן גן שמיוצר מעץ שאינו מלא (שמעורבב עם חומרים אחרים…) עלול להינזק מרטיבות, שמש ישירה, רוחות וכו'. בדקו היטב שריהוט העץ שאתם רוכשים לגינה שלכם הוא אכן מעץ מלא וכך תוכלו להבטיח את איכותו.
ציפוי צבע או חומר מגן
דבר נוסף שעליכם לשים אליו לב כשאתם רוכשים ריהוט גן מעץ הוא שהרהיטים מוגנים על ידי חומר או צבע מיוחד שמבטיח אטימות למים. ריהוט הגן שלנו בביוגארדן צבוע בצבעי FLOOD שאלו צבעים אטומים למים ומגנים מפני שמש ישירה. צבעי הפלוד האיכותיים מבטיחים לרהיטים שלנו עמידות בתנאי חוץ גם מבלי שתצטרכו לקרות או לכסות אותם. שימו לב שרהיטים שאינם צבועים בשכבת מגן עלולים להיהרס במהירות כתוצאה מפגעי מזג אויר.
רהיטי גן נוחים
אין ספק שנוחות היא בין הפרמטרים החשובים ביותר שיש לבחון כשבוחרים ריהוט גן. הגינה שלנו אמורה להיות פיסה של שקט ושלווה ולכן על ריהוט הגן להיות נוח במיוחד. בדקו שהרהיטים שאתם רוכשים מתוכננים כך שהישיבה עליהם תהיה מפנקת במיוחד ושהם יהפכו את שעות הפנאי שלכם לשלוות ורגועות באמת. השקיעו בריהוט איכותי והוא בתמורה יעניק לכם שנים רבות של יופי ופינוק.