שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

איך תיצרו פינת זולה משלכם?

גם אתם יכולים להרגיש בסיני, בהודו, בתאילנד או בכל מקום רגוע ומפנק אחר. איך? עם פינת זולה כמובן

אין שום סיבה לנסוע רחוק כשאפשר לעשות פינה שכזו ממש אצלכם בגינה. גם אם אתם גרים בבניין קומות וגם אם בבית עם חצר גדולה, מגיע לכם לנוח אחרי יום עבודה מפרך. לשתות כוס קפה או בקבוק בירה בכיף שלכם, לנשום אוויר צח ולראות שהחיים דווקא די טובים. איך תיצרו פינת זולה משלכם? אנחנו נדאג שיהיה לכם ריהוט גן שמתאים בדיוק בשביל זה ואתם תדאגו לאווירה ולאנרגיות. מתאים?
איך לבחור פינת רביצה מושלמת לגינה?
לפני שבוחרים ריהוט לפינת זולה שלכם צריך לבחון היטב את תנאי השטח שלכם. האם יש לכם פרגולה או שהשטח חשוף לגשם ולשמש? האם הרהיטים נתונים לשמש ישירה? האם בעלי חיים ישבו עליה מידי פעם? הסיבה שאנחנו שואלים את כל השאלות האלה כדי להמחיש את החשיבות של רהיטי גינה עמידים לזולה שלכם. רהיטים שנועדו להיות בחוץ צריכים להיות מותאמים לכך. הם צריכים להיות מיוצרים מחומרי גלם מעולים ולהיות בעלי שכבת מגן שתשמור עליהם מפגעי מזג האוויר. כמובן שבנוסף לעמידות הריהוט יש להתייחס לנוחות והשילוב בין איכות לנוחות הוא זה שעושה פינת זולה מושלמת. פינת ישיבה לזולה צריכה לכלול לא רק ספות אלא גם שולחן נמוך שמותאם לגובה הספות או הספסלים.
רהיטים לפינת זולה בגינה
פינת ישיבה "זולתית" מבית היוצר של ביוגרדן
האם פינת רביצה נמוכה מתאימה לכולם?
אם אתם צעירים, ולא סובלים מבעיות גב, כנראה שאתם לא מתלבטים בשאלה הזו. פינות ישיבה נמוכות הן אמנם מפנקות ונעימות אך עלולות להיות פחות נוחות עבור אנשים מבוגרים ועבור מי שסובל מבעיות גב. אם אתם סובלים מבעיות כאלה אתם וודאי מבינים את החששות שאנו מתארים אבל יש לנו גם פתרון! בחרו פינת זולה איכותית שאינה נמוכה מידי אך עדיין מצליחה לספק את תחושת הפינוק והרוגע המתבקשות. פינת רביצה עם כריות מבית ביוגארדן תוכננה בדיוק בשביל כך. מצד אחד היא נוחה ומפנקת ומצד שני היא לא נמוכה מידי כך שאפשר לקום ממנה מבלי להתאמץ כלל. כמובן שגם היא , כמו שאר הרהיטים שלנו, מיוצרת מעץ מלא ומתאימה לשהייה בתנאי חוץ אפילו ללא קירוי.
עיצוב פינת זולה בגינה - כך תעשו את זה נכון
חשוב להבין שפינת זולה זה לא רק הרהיטים שתבחרו אלא כל האווירה שתיצרו במקום שלכם. אחרי שבחרתם ריהוט גן או מערכת רביצה לגינה, הגיע הזמן לטפל באווירה שתהפוך את הפינה שלכם לאי של רוגע ושקט. אז איך עושים את זה? צמחים כמובן! דאגו שיהיה לכם הרבה ירוק בעיניים כי זה בדיוק מה שיצור לכם כיף ונעים. עציצים, עצים, פרחים, צמחי תבלין וכל דבר אחר שיכניס אנרגיות טובות לגינה שלכם. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון אדניות עץ שאנו מייצרים שכולם מעוצבות בקווים נקיים והרמוניים.