שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

איך ניתן לשדרג את הגינה?

השקעתם בה לא מעט כסף, דאגתם לאבזר אותה בריהוט גן איכותי, שתלתם צמחים עונתיים, גידרתם אותה וחלמתם שהיא תהפוך לפינה של שקט ושלווה אבל משהו עדיין חסר?

הסירו דאגה מליבכם. כל זמן הוא זמן טוב לשדרג את הגינה שלכם ואף פעם לא מאוחר מידי. עם מעט השקעה ומחשבה תוכלו להפוך אותה לחלק הכי אהוב בבית ולא, אנחנו לא מגזימים בכלל. אנחנו יודעים שאתם אוהבים את הסלון וקשורים ברמ"ח האיברים שלכם למטבח אבל תנו לנו צ'אנס ותראו איך הכל יכול להשתנות ברגע. איך הגינה יכולה לתפוס את המקום הראשון ברשימת האזורים האהובים בבית ולדאוג שהחיים שלכם יהיו ירוקים יותר, רגועים יותר ומפנקים יותר. מוכנים? יאללה מתחילים!
שדרוג גינות
שילוב נכון של צמחיה וריהוט גן יכול לחולל שינוי רציני בגינה שלכם
הדבר הכי חשוב שיהיה בגינה שלכם
גם אם כבר יש לכם ריהוט גן יכול להיות שהוא לא מתאים ובגלל זה הגינה שלכם היא לא הגינה שתמיד חלמתם עליה. העניין הוא שריהוט גן חייב להיות מפנק ונוח מצד אחד, ואיכותי ויפה מהצד השני. רק השילוב בין השניים משלים את התמונה ויוצר גינה מהחלומות. אנחנו יודעים שמדובר בהשקעה כספית משמעותית , אך בסופו של דבר זו השקעה שתחזור אליכם בצורה של גינה משודרגת ואיכות חיים שלא ניתן לתאר במילים. דאגו שתהיה לכם פינת ישיבה איכותית לגינה, כזו שלא תצטרכו לדאוג לתחזוקה שלה, וכזו שיהיה כיף לראות בכל פעם שיוצאים לגינה. דאגו לספסלי עץ מעוצבים שיכניסו סטייל ויהיו מקומות אחסון ראויים לגינה מסודרת ונוחה. בואו להתרשם מקטלוג רהיטי הגינה שלנו שמיוצרים כולם מעץ מלא ומותאמים לשהייה בתנאי חוץ.
כך תדאגו שהגינה שלכם תהיה הכי יפה
למרות שנוחות היא חשובה, היא לא הדבר היחיד שהופך גינה למושלמת. כדי לשדרג את הגינה שלכם תצטרכו לדאוג שהיא תהיה יפה ושיהיה לכם כיף ונעים להסתכל עליה. איך תעשו את זה ? עם צמחים כמובן! תוכלו לשתול אותם ישירות באדמה (בהנחה שיש לכם את האפשרות) ותוכלו לשתול אותם בתוך אדניות עץ מעוצבות. כך או אחרת אל תוותרו על עצמכם! הם בדיוק התכשיטים האלו שעושים גינה לחלומית ויפה ולמקום שהכי כיף להיות בו. גם אתם מאלו שכל הצמחים מתים אצלם, יש מגוון פתרונות שיכולים לאפשר גם לכם לגדל צמחי נוי יפהפיים.
אל תשכחו את הדור הצעיר!
בהנחה שמדובר במשפחה עם ילדים חשוב לזכור שהגינה שייכת לכל בני הבית. כדי שתוכלו ליהנות ממנה באמת היא צריכה להיות מותאמת גם לקטנטנים. מה זה אומר? שעליכם לדאוג שיהיו בה רהיטי גינה לילדים, מתקני משחק (בית עץ או נדנדות עץ לילדים) או כל דבר אחר שיגרום להם ליהנות מבילוי בגינה. זוהי הדרך המוצלחת ביותר לשדרג את הגינה ולהעביר בה את שעות הפנאי בכיף ובהנאה.