שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

איך לבחור רהיטי גן שיחזיקו לשנים

פיניתם תקציב, פיניתם מקום ועכשיו הגיע הרגע לבחור ריהוט גן למרפסת שלכם. אז איך תעשו את זה? איך תבחרו ריהוט גן שילך איתכם לאורך שנים?

כולנו רוצים לבצע קנייה חכמה ולמצוא רהיטי גינה עמידים ואיכותיים. כולנו רוצים שהכסף שלנו ינוצל כהלכה ושלא נצא פרייארים. אלא שלא כולנו מצליחים במשימות האלה ופעמים רבות אנו עדים לאנשים שנפלו בפח וקנו ריהוט גן שנהרס כעבור זמן קצר, התבלה, נשבר, נשחק או סתם יצא מהאופנה. בדיוק בגלל זה ריכזנו עבורכם טיפים לבחירת ריהוט גן. כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מפריטים עמידים ואיכותיים שישמשו לא רק אתכם, אלא גם את הילדים שלכם ואת הילדים של הילדים שלכם. נשמע מופרך? אז זהו, שזה לגמרי אפשרי.
שרפרפי עץ עבודת יד
שימוש בצבעים עמידים מסייע להארכת חיי המוצרים שלנו
שימו לב לחומר שממנו עשוי ריהוט הגן שאתם בוחרים
שוק רהיטי הגן כולל אינספור דגמים של מערכות ישיבה לגינה, שולחנות גן, כסאות נוח ועוד המון דברים אחרים שנועדו לשמש אתכם בפינה השקטה והנעימה שלכם. יש ריהוט גן מחומרים סינטטים כמו ראטן ודומיו, יש ריהוט גן מעץ מעובד, ויש ריהוט גן מעץ מלא. אם אתם מחפשים ריהוט חצר עמיד וחזק במיוחד, בחרו בזה שמיוצר מעץ מלא. היתרונות של ריהוט מעץ מלא הם רבים והבולט שבהם הוא העמידות הגבוהה. עץ מלא נחשב לחומר שאינו נהרס או נשחק בקלות ובדיוק בגלל זה הוא מתאים כל-כך לרהיטי גינה.
וודאו שהריהוט מותאם לשהייה בתנאי חוץ
בניגוד לספות בסלון שלכם או לפינת האוכל שלכם, ריהוט גן נתון לתנאי מזג אוויר משתנים כמו שמש ישירה לוהטת בימי הקיץ או גשמים ורוחות בימי החורף. כל אלו משפיעים על העמידות של הרהיטים ומהווים אתגר לא קטן עבורם. כדי להיות בטוחים שאתם רוכשים ריהוט גן עמיד, יש לוודא שמה שאתם קונים תוכנן כדי לעמוד בתנאי מזג האוויר השונים. הרהיטים שלנו בביוגארדן מתוכננים כדי לשמש אתכם שנים רבות מבלי שתצטרכו לדאוג לתחזוקה שלהם. הם מיוצרים מעץ מלא וצבועים בחומרים שמעניקים להם אטימות לקרני השמש ולמי הגשמים. כל אלו ביחד הופכים אותם לרהיטים שעמידים לאורך שנים רבות במיוחד.
חפשו רהיטי גינה בעיצובים קלאסים
דבר נוסף שחשוב לשים אליו לב הוא עיצוב של ריהוט הגן שתבחרו. טרנדים בעיצוב הם דבר טוב ונחמד אך חשוב להבין שדינם של טרנדים הוא לעבור מן העולם. אם אין לכם בעיה של תקציב ולא אכפת לכם להחליף ריהוט גן בכל שנה מחדש ובהתאם לטרנד הנוכחי, זה מצוין. אבל אם אתם מחפשים רהיטים שילוו אתכם לאורך שנים ושהמראה שלהם לא יימאס עליכם, חפשו את הרהיטים בעיצוב הקלאסי. חפשו עיצובים נקיים ומוקפים שיהיו רלוונטים תמיד. זה נכון לפינות ישיבה, שולחנות פיקניק לילדים, שולחנות גן למבוגרים, כסאות גינה ולכל דבר אחר שאמור לשמש אתכם בחלום הירוק שלכם.