שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

אדריכל נוף, מתכנן גינות או סתם גנן - מה עדיף?

הייתם חושבים לתכנן בית ללא איש מקצוע שיגיד בדיוק היכן צריך להיות המטבח? היכן הסלון והיכן חדרי השינה? סביר להניח שלא...

בואו נדבר רגע על הגינה שלכם. למרות שאין לה ארבעה קירות וגג, היא חלק בלתי נפרד מהבית שלכם וכך בדיוק עליכם להתנהל כדי להפוך אותה לפינה נהדרת, ירוקה ושלווה. אז למי פונים? האפשרויות הפופולריות ביותר הן אדריכל נוף, מתכנן גינות או גנן. אנחנו בביוגארדן עוסקים בתכנון ובהקמת גינות כבר שנים רבות ונשמח לעזור לכם ליצור את גינת החלומות שלכם. שילוב המוצרים שלנו בתחום ריהוט גן מעץ טבעי ישלים את המראה ויצור לכם גינת חלומות אמיתית
תכנון והקמת גינה
מתכנן גינות מקצועי הוא אדם שעוסק בזה באופן יום יומי, הוא מכיר את תנאי השטח השונים ואת האפשרויות הרבות הקיימות. אדריכל נוף נמצא ברוב הפעמים במשרד שלו ועושה את התכניות משם. אנחנו מאמינים שלאדם שנמצא בשטח יש את היכולות הגבוהות ביותר כדי להקים גינה שתתאים באופן מושלם לכם ולצרכים שלכם. בדיוק מסיבה זו מתכנן גינות יכול להקים עבורכם גינה מדויקת בעלת כל המאפיינים שיתאימו לכם. בעוד אדריכל נוף עוסק ביצירת תכניות כתובות ומשורטטות, מתכנן גינות עושה למעשה את שניהם. הכוונה היא שמתכנן גינות גם מתכנן את הגינה וגם מקים אותה, מה שמוביל לאפשרויות הטובות והמדויקות ביותר.
משרד אדריכלי נוף
אדריכלות נוף הוא מקצוע שהולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות וכמעט כל פרויקט נעזר בשירותיהם של אדריכלי הנוף כדי לייצר מראה מושלם בגינות ובנוף המקיף את הפרויקט. העניין הוא שאדריכלי הנוף הם בדרך כלל לא אלו שאחראים על הפרויקט בשטח ולכן עלולים להיווצר פערים בין התכנון לבין האפשרויות של ההקמה הפיזית בשטח. מתכנני גינות שמבצעים גם את התכנון וגם את ההקמה בשטח הם העדיפות בטובה ביותר על מנת להגיע לגינה שקרובה באופן המדויק ביותר לתוצאות בשטח.
שירותי גינון
עבודתם של הגננים היא עבודה מסורה שכבודה במקומה מונח. גננים הם אלו שאחראים על התחזוקה השוטפת של הגינה, על שתילה ונטיעה של צמחים ועצים ועל דאגה קבועה ליופייה של הגינה. ברוב המקרים "סתם גנן" לא יהיה בעל ידע וניסיון מספיק רבים כדי להקים גינה מ-א' ועד ת'. לשם כך תזדקקו למתכנן גינות מקצועי שיראה את התמונה כולה ויוכל ליצור גינה שתתאים בדיוק לצרכים ולאופי שלכם. לאחר שהגינה תוקם ותהיה שלמה ויפה, תוכלו להיעזר בשירותי גנן מקצועי כדי לשמר אותה ולתחזק אותה ככזו.