שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

אדריכל נוף ועיצוב גינות

אנחנו בביוגארדן עוסקים בעיצוב והקמת גינות מכל הסוגים ונשמח להגשים גם לכם את החלום הירוק והמפנק שלכם.

אז השקעתם בעיצוב הבית, בחרתם את הריהוט המעודכן ביותר, דאגתם למטבח מעוצב ומאובזר, לתמונות, לאביזרי תאורה ולכל מה שהופך בית למקום נעים שכיף להיות בו. ועכשיו מה? עכשיו נותר החלק שבעיננו הוא החשוב והמעניין ביותר - עיצוב הגינה שלכם!
אדנית עץ קטנה
גם אדניות תלויות הן חלק מעיצוב
החצר או המרפסת שלכם הן חלק בלתי נפרד מהבית ובדיוק כך עליכם להתייחס אליהן. הכוונה היא שבדיוק כמו שהשקעתם בעיצוב ובתכנון הבית, כך עליכם להשקיע בעיצוב הגינה. ולמה כדאי לכם כל-כך לעשות זאת? כי אין כמו כוס קפה של אחרי יום מפרך ששותים אותה בגינה מעוצבת, כי אין כמו לארח חברים ומשפחה באוויר הנעים ותחת כיפת השמיים, כי אין כמו להעביר את שעות הפנאי בגינה ולהתנתק קצת מהמסכים. כי פשוט אין כמו גינה מעוצבת שהופכת לחלק הכי אהוב בבית! אדריכלות נוף הוא תחום שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות, בדיוק בגלל העובדה שאנשים מתייחסים לגינה שלהם ברצינות וחולמים להפוך אותה למקום מושקע ומעוצב.
אדריכל נוף לעיצוב גינות פרטיות
פעם היה נהוג להשקיע בעיקר בעיצוב גינות ציבוריות. כך יצא שהגינות במרחב הציבורי היו מושקעות בצורה יוצאת דופן ואילו הגינות הפרטיות נותרו מעוצבות בצורה פשוטה וחובבנית. אדריכלי הנוף עסקו בעיקר בעיצוב גינות ואזורים ציבוריים ומי שרצה עיצב לעצמו בעצמו את השטח הפרטי בביתו. היום ברור שלכולם מגיע גינה מעוצבת ומושקעת, גם אם היא בבית שלנו בשטח הפרטי שלנו. התחום של עיצוב גינות ביתיות נמצא בפריחה כבר תקופה ארוכה, מה שמבטא היטב את השאיפה של אנשים ליהנות מגינה ביתית מושקעת ומתוכננת.
כמה עולה עיצוב גינה?
כדי להבין את העלויות הסופיות של עיצוב הגינה שלכם, צריך תחילה להבין מהם הצרכים והרצונות שלכם. האם אתם מתכננים התקנת דק או פרגולה? האם אתם מעוניינים בשתילת עצי פרי או שתסתפקו בצמחים "פשוטים" יותר? האם אתם חולמים על ריהוט גן מעץ או מעדיפים דווקא מפלסטיק? ושאלות נוספות שתצטרכו לתת עליהן תשובות. לאחר שתמפו את הצרכים והחלומות שלכם תוכלו לקבל מושג טוב יותר על העלויות הסופיות. ההמלצה שלנו היא להשאיר לעיצוב הגינה תקציב ראוי כי אחרי הכל מדובר ביצירת אי של שפיות ושקט עבורכם, מקום קסום שאמור לשמש אתכם לכל החיים.
עיצוב גינות יוקרתיות
בדיוק כמו עיצוב בתים גם התחום של עיצוב גינות כרוך בבחירת סגנון מבין מגוון רחב של סגנונות. יש גינות במראה וינטאג', גינות במראה טבעי, גינות ביתיות וגם גינות יוקרתיות. אם אתם חולמים על גינה שנראית כאילו נלקחה ממגזין לעיצוב גינות, כזו שכל פרט ופרט בה תוכנן לאחר מחשבה ארוכה וגינה שנותנת תחושה יוקרתית ואיכותית, הסגנון הזה יתאים עבורכם. אדריכל נוף עוסק בתכנון הגינה בהתאם לסגנון הנבחר ואילו חברה להקמת גינות אמורה לבצע בשטח את התכנון. אנחנו בביוגארדן מאמינים שאי אפשר לנתק בין השלבים ושכדי ליצור גינה יוקרתית מושלמת צריך ללוות את הפרויקט משלב התכנון ועד לרגע שהוא מוכן ומזומן.