שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

אדנית עץ למרפסת

אם אתם אוהבים את הגינה שלכם אבל מרגישים שמשהו חסר כדי שהיא תהיה מושלמת, הגעתם למקום הנכון

אדנית עץ היא כמו תכשיט לגינה, ובדיוק כמו שתכשיטים עושים אותנו יפים וזוהרים יותר, כך היא הופכת את הגינה ליפה אפילו יותר ממה שהיא כרגע. ניתן למצוא כיום מגוון עצום של אדניות מעץ, חלקן איכותיות וחלקן פחות, והנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שבוחרים אדנית עץ למרפסת: היא צריכה להיות מעץ מלא (כדי שלא תהרס במהירות), היא צריכה להיות מעוצבת (כדי להוסיף יופי לגינה ולא להפך), והיא צריכה להיות מתאימה בגודל לשטח הגינה (כדי לא להיבלע בה או לתפוס מקום רב מידי). בואו להתרשם ממגוון אדניות העץ שאנו מייצרים באהבה כבר שנים רבות. כל האדניות מיוצרות אצלנו בנגריה, מעץ אורן מלא ומחוטא וצבועות בצבעים שמעניקים להם הגנה מפני מים ושמש. ניתן להזמין אדניות במידות שונות ובהתאמה אישית לצרכים שלכם.
אדניות עץ גדולות
יש לכם שטח גינה גדול במיוחד? חושבים איך למלא אותו וליצור לעצמכם פינה מעוצבת יפה ונעימה? אין ספק שתצטרכו אדניות מעץ בשביל זה. אדנית גדולה מעץ מלא מצליחה "למלא שטח" בגינה בצורה פונקציונאלית למדי: היא גם תורמת לעיצוב הגינה וגם מאפשרת לגדל צמחים במרפסת וללא צורך בקרקע.  מעבר ליופי שהן מוסיפות לכל מקום, אדניות מסייעות בצמיחה מהירה ואיכותית של פרחים, צמחי תבלין וצמחים מסוגים שונים. הן מהוות מה שנקרא "מצע מנותק" מהאדמה שתורם לקיצור זמן הצמיחה בצורה משמעותית.
אדנית וינטאג גדולה
בתמונה: אדנית מעץ יכולה להתאים גם לעזץ קטן-בינוני
סולם אדניות מעץ
רצינו להכיר לכם את אחד מהמוצרים הפופולריים שלנו בביוגארדן: סולם אדניות מעץ. מדובר בפיתרון מעוצב שמאפשר גם למי שגר במרפסות גבוהות, ללא חיבור לאדמה, לגדל פרחים וצמחים. זהו למעשה סולם שאליו מחוברות אדניות (3 אדניות או 4 אדניות לבחירתכם) והוא כמעט ואינו תופס מקום. יחד עם זאת, הוא מאפשר לגדל צמחים בשטח של למעלה מ-2 מטרים מבלי לתפו את החלל שיש לכם. זה מתאים לעמוד בכניסה לבית, במרפסות קטנות, במשרדים, גני ילדים ובכל מקום אחר שאתם חושבים עליו.
סולם אדניות מעץ
סלום אדניות מעץ שמתאים לגינה ולמרפסת ואפילו לפנים הבית
אדניות לגידול צמחי תבלין
כל היופי באדניות הוא שניתן לשים אותן בכל מקום וממש לא חייבים צמידות לקרקע בשביל לגדל צמחי תבלין. זה אומר שהתבשילים שלכם והתה שלכם יכולים להשתדרג בצמחי תבלין טריים ורעננים בכל זמן ובכל מקום. בגינה , במרפסת, בחלון המטבח, במשרד או בגן הילדים. מפסיקים לקנות עשבי תיבול ומתחילים לגדל אותם בעצמננו! זה קל, זה מהיר, זה כיף, וזה טעים ואיכותי הרבה יותר!
אדניה לגידול צמחי תבלין
גינת ירק משלכם