שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

אדניות עץ מיוחדות

אדניות עץ הן מרשימות, הן מוסיפות המון יופי לכל מקום שאליו הן מגיעות, אפשר בזכותן לגדל צמחים בכל מקום והן פרקטיות במיוחד.

דבר נוסף שכדאי לציין על אדניות עץ הוא שהן מאיצות את תהליך הצמיחה של מה שתשתלו בהן ויוכלו לגרום לכל אחד להיות גנן. כן כן, גם אתם "שהורגים כל עציץ מסכן" תוכלו לגדל לעצמכם את התבלינים, את הפרחים ואפילו עצים שיקשטו את הגינה שלכם בירוק טבעי ומרען. אדניות העץ שלנו בביוגארדן נועדו כדי להוסיף יופי, צבע והמון טבע לגינה שלכם. בתור עסק שעוסק גם בעיצוב ותכנון גינות אנחנו מקפידים לתכנן ולעצב אותן באופן שבו הן ישמשו כחפצי נוי לכל דבר ועניין וכן לתכנן אותן כך שגידול הצמחים בהן יהיה קל ויעיל.
סולם אדניות
סולמות האדניות שלנו הם המצאה ייחודית ומקורית שמאפשרת לגדל מעל 2 מטר של צמחים בכל זמן ובכל מקום. מדובר באדנית מיוחדת במינה שניתן להניח גם במרפסות קטנות במיוחד ואפילו בתוך הבית. שלבי הסולם מחוררים כך שניתן להשקות רק את השלב הראשון והמים יחלחלו את שאר השלבים ויגיעו אל הצמחים שבהם. אפשר לצבוע את הסולם בכל צבע שתבחרו ולהפוך אותו לרהיט שישתלב בעיצוב שבחרתם לבית ולגינה שלכם.
אדניות לגידול עצים
אי אפשר לדבר על אדניות עץ מיוחדות בלי לדבר על אדניות ענק לגידול עצים. אדניות אלו מאפשרות לכולם לגדל בכיף עצים. גם אם אין לכם גינה, גם אם אין ברשותכם חצר או שטח אדמה לגידול - אין שום סיבה שתוותרו על גידול עצים. כדי שאדנית תוכל לשמש לגידול עצים היא צריכה להיות חזקה, עמידה ומאסיבית כדי שהעץ יוכל לגדול לתוכה בנוחות. אדניות העץ שלנו מתוכננות כדי לספק לעץ את התנאים הטובים ביותר לגדול ולצמוח.
אדניות גדולות לגינת ירק
אדניות עץ מיוחדות נוספות שיש לנו בביוגארדן אלו אדניות גינת ירק. מדובר באדניות גדולות במיוחד שמניחים על מצע אדמה וניתן לגדל בהן ירקות, צמחי תבלין וכל דבר אחר. הן מתאימות במיוחד לגני ילדים ובתי ספר שרוצים להעניק לתלמידים את החוויה המיוחדת של גידול הירקות בעצמכם, חווית למידה מרתקת ומעשירה. אלו אדניות שעשויות מעץ אורן מלא ומצופות בצבעי פלוד שמעניקים להן עמידות בפני רטיבות ומפני קרני השמש.