שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

אדניות גדולות - פתרון ענק

אחד ממוצרי הדגל אצלנו בביוגארדן הוא אדניות. הלקוחות שלנו אוהבים אותן בכל הגדלים, בכל הצורות ובכל הצבעים ואפשר להבין למה.

אדניות הן הדרך הטובה ביותר לגדל צמחים בכל זמן ובכל מקום. אפשר לגדל בהן פרחים, צמחי תבלין, ירקות ופירות. כדי שהאדנית שאתם קונים תשמש אתכם לאורך זמן ולא תתפרק או תישבר חלילה, חשוב להקפיד לרכוש אדנית מעץ מלא. חשוב לזכור שהאדניות אמורות לספוג כמויות גדולות של מים ואם הן לא מותאמות לכך, זה פשוט לא יעבוד… בואו להתרשם מקולקציית האדניות שלנו שמיוצרת כולה מעץ מלא עמיד ואיכותי. לא מצאתם את האדנית המושלמת? נשמח לייצר עבורכם אדניות בהזמנה אישית בהתאם לצרכים שלכם.
אדניות גדולות למשרדים ועסקים - פתרון אסתטי מושלם
המראה החיצוני של העסק שלכם אומר הרבה על העסק עצמו וכדאי להשקיע בו. יש לכם בית קפה או מסעדה? משרדים או סוכנות? אולי בכלל חנות? הציבו אדניות גדולות בכניסה לעסק או בתוכו ותראו איך ברגע אחד המראה שלו משתדרג והופך להיות מזמין במיוחד. אנחנו מייצרים אדניות לעסקים בהזמנה אישית ודואגים להתאים לכל עסק את האדנית המושלמת עבורו. האדניות שלנו מצופות בשכבה פנימית שיוצרת בידוד ממים וכך שומרת על העץ לאורך שנים.
עדנית עץ
אדנית עץ 1.3 מטר - ניתן להזמין בכל גודל שתצטרכו
אדניות לגני ילדים, בתי ספר וצהרונים - פתרון חינוכי אקולוגי
בשנים האחרונות מוסדות החינוך שמים דגש מיוחד על חינוך אקולוגי ואנחנו מברכים על כך! כחלק מהגישה החדשה מגדלים התלמידים ירקות, צמחי תבלין ופרחים באדניות שמותאמות לגובה שלהם ומאפשרות להם לטפל בגידולים לגמרי בעצמם. גידול צמחים מעודד ומחנך ללקיחת אחריות, אהבת הטבע ושמירה עליו. בין מגוון המוצרים שלנו תמצאו אדניות לגני ילדים ומוסדות חינוך כאשר גם אותן ניתן להתאים בדיוק לגודל הדרוש לכם.
גרים בבניין ולא רוצים לוותר עם פרחים וצמחים? זה הפיתרון בשבילכם
אחד השימושים הגדולים ביותר לאדניות נמצא בבניינים רבי קומות. במקומות שלא קרובים לטבע קשה ומאתגר יותר לגדל צמחים, אך בזכות האדניות זה לגמרי אפשרי. אדניות מהוות למעשה "מצע מנותק" מהאדמה ומאפשרות לגדל כל דבר בכל מקום. אם גם אתם גרים בבניין ולא רוצים לוותר על כל הטוב של הטבע, אדניות הן הפיתרון המושלם בשבילכם. בנוסף לזה שהן אסתטיות ומעוצבות, הן גם תורמות לגידול מואץ , לאוויר נקי, ולמצב רוח טוב יותר.